Tillbaka till söksidan

Jag kan inte välja någon bilpolicy när jag skapar kalkyler, vad beror det på?

Om du inte kan välja någon policy beror det på att den inte längre är aktiv eller har ändrats. Då måste du registrera om din profil med en ny policynyckel. Kontakta oss via telefon 08-634 93 20 så hjälper vi dig att ta bort din nuvarande användare så att du kan registrera dig på nytt.

Kundservice

Kontakta oss

Vi har samlat ihop de vanligaste frågorna som Kundservice får. Sök på din fråga direkt här ovan.

Hittar du inte det du söker? Ring eller skriv till oss. Vi har öppet vardagar klockan 08-17.

Skicka ett meddelande till oss

 

Ring oss vardagar kl 08-17

Kontakta oss

Vill du veta mer?

Kontakta oss om du vill veta mer om våra produkter och tjänster.

Besök oss

Ynglingagatan 14
113 47 Stockholm

Skicka e-post

info@carpayfleet.se

 

Call us:

Boka ett möte

Våra kontaktpersoner