Tillbaka till söksidan

Jag har redan godkänt min beställning, varför har jag fått meddelande om att godkänna igen?

Om du får en till mejlavisering om att din kalkyl är kontrollerad beror det på att något har justerats i kalkylen vilket kan ha påverkat din kostnad. Kalkylen måste därför godkännas på nytt av dig som förare. Notering om vad som har ändrats står i så fall under ”kommentarer” i pdfkalkylen.

Kundservice

Kontakta oss

Vi har samlat ihop de vanligaste frågorna som Kundservice får. Sök på din fråga direkt här ovan.

Hittar du inte det du söker? Ring eller skriv till oss. Vi har öppet vardagar klockan 08-17.

Skicka ett meddelande till oss

 

Ring oss vardagar kl 08-17

Kontakta oss

Vill du veta mer?

Kontakta oss om du vill veta mer om våra produkter och tjänster.

Besök oss

Ynglingagatan 14
113 47 Stockholm

Skicka e-post

info@carpayfleet.se

 

Call us:

Boka ett möte

Våra kontaktpersoner