Tillbaka till söksidan

Den modellen jag har fått offert på finns inte. Vad gör jag?

Om modellen inte finns i verktyget kan det bero på att den inte finns upplagd ännu (vanligt vid nya modeller) eller att modellen/märket inte tillåts enligt ditt företags bilpolicy. Kontakta oss via telefon 08-634 93 20.

Kundservice

Kontakta oss

Vi har samlat ihop de vanligaste frågorna som Kundservice får. Sök på din fråga direkt här ovan.

Hittar du inte det du söker? Ring eller skriv till oss. Vi har öppet vardagar klockan 08-17.

Skicka ett meddelande till oss

 

Ring oss vardagar kl 08-17

Kontakta oss

Vill du veta mer?

Kontakta oss om du vill veta mer om våra produkter och tjänster.

Besök oss

Ynglingagatan 14
113 47 Stockholm

Skicka e-post

info@carpayfleet.se

 

Call us:

Boka ett möte

Våra kontaktpersoner