Tillbaka till söksidan

Vad gäller vid adressändring?

Om du byter adress ska du kontakta din biladministratör på ditt företag, det vill säga den person som hanterar/beställer förmånsbilen, som skickar en ändringsbegäran till oss i systemet. Det är viktigt att du meddelar ändringen så att posten kommer rätt och fordonet står på rätt adress.

Kundservice

Kontakta oss

Vi har samlat ihop de vanligaste frågorna som Kundservice får. Sök på din fråga direkt här ovan.

Hittar du inte det du söker? Ring eller skriv till oss. Vi har öppet vardagar klockan 08-17.

Skicka ett meddelande till oss

 

Ring oss vardagar kl 08-17

Kontakta oss

Vill du veta mer?

Kontakta oss om du vill veta mer om våra produkter och tjänster.

Besök oss

Ynglingagatan 14
113 47 Stockholm

Skicka e-post

info@carpayfleet.se

 

Call us:

Boka ett möte

Våra kontaktpersoner