Tillbaka till söksidan

Vad är status på min beställning?

Beroende på var i processen du befinner dig kan du se vad nästa steg är i beställningsflödet:

  1. Inhämta affärsförslag från bilhandeln.
  2. Registrera dig i kalkylverktyget Kasper.
  3. Skapa kalkyl för att få indikation om den bil du önskat matchar er bilpolicy.
  4. Vi kontrollerar och uppdaterar data utifrån regelverk, bilpolicy och affärsförslag och återkopplar med kalkyl och kommentar utifrån utfallet.
  5. Föraren läser igenom kalkylen och godkänner eller upprättar ny förfrågan genom kalkylverktyget Kasper.
  6. Vi upprättar ett beställningsunderlag och förbereder för kommande leasingavtal.
  7. Bilansvarig kontrollerar förarens bilpolicy, kostnadsställe, profil etc. och godkänner eller avslår samt informerar om eventuella uppdateringar.
  8. Vi uppdaterar eventuella ändringar och skickar den officiella beställningen.
  9. Bilförsäljaren återkopplar med preliminärt leveransdatum och bokning av leverans.  

Kontakta oss vid frågor 08-6349320.

Kundservice

Kontakta oss

Vi har samlat ihop de vanligaste frågorna som Kundservice får. Sök på din fråga direkt här ovan.

Hittar du inte det du söker? Ring eller skriv till oss. Vi har öppet vardagar klockan 08-17.

Skicka ett meddelande till oss

 

Ring oss vardagar kl 08-17

Kontakta oss

Vill du veta mer?

Kontakta oss om du vill veta mer om våra produkter och tjänster.

Besök oss

Ynglingagatan 14
113 47 Stockholm

Skicka e-post

info@carpayfleet.se

 

Call us:

Boka ett möte

Våra kontaktpersoner