Tillbaka till söksidan

Bilansvarig har redan godkänt beställningen, varför får jag ett nytt mejl om att den är godkänd?

Ett nytt mejl innebär att bilansvarig har behövt godkänna beställningen på nytt. Detta kan bero på att det har skett någon ändring i beställningen eller att vi upptäckt något fel som behövt korrigeras. Det kan till exempel vara ändrad körsträcka eller uppdaterad offert.

Kundservice

Kontakta oss

Vi har samlat ihop de vanligaste frågorna som Kundservice får. Sök på din fråga direkt här ovan.

Hittar du inte det du söker? Ring eller skriv till oss. Vi har öppet vardagar klockan 08-17.

Skicka ett meddelande till oss

 

Ring oss vardagar kl 08-17

Kontakta oss

Vill du veta mer?

Kontakta oss om du vill veta mer om våra produkter och tjänster.

Besök oss

Ynglingagatan 14
113 47 Stockholm

Skicka e-post

info@carpayfleet.se

 

Call us:

Boka ett möte

Våra kontaktpersoner